AUTISMS
Vadlīnijas izglītības iestādēm darbā ar izglītojamiem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi (Informācija ievietota 13.06.2018.)
INTELEKTUĀLĀS DARBĪBAS TRAUCĒJUMI
Metodiskie ieteikumi pedagogiem, kuri uzsāk darbu ar izglītojamajiem, kuriem ir funkcionāli traucējumi.
Ina Gruzdiņa Sociālo prasmju attīstība sākumskolas skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā internātpamatskolā. raktīvs, ar maināmām fotogrāfijām un vārdiem, sociālo fotostāstu krājums sākumskolas skolēnu ar GAT un AST sociālās prasmes par drošu uzvedības ievērošanu uz ielas attīstības veicināšanai. (Informācija ievietota 20.04.2020.) Saites uz rakstu: "SOCIĀLO PRASMJU ATTĪSTĪBA SĀKUMSKOLAS SKOLĒNIEM AR VIDĒJI SMAGIEM UN SMAGIEM GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM SPECIĀLAJĀ INTERNĀTPAMATSKOLĀ" vai http://journals.rta.lv/index.php/ER/article/view/4238/4371
Metodiskie ieteikumi individuālā izglītības programmas apguves plāna izstrādei izglītojamajiem, kuri mācās pēc speciālās pamatizglītības programmas izglītojamajiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem (izglītības programmas kods 210159XX)
CITAS
Mācīšanās grūtību izpausmes un pedagoģiskā korekcija (Informācija ievietota 26.05.2022)
Mācību materiālu pielāgošana skolēniem ar mācību grūtībām (informācija ievietota 21.04.2021.)